PYLON AUTO & MOTO CUBE

Η ACT ΑΕ με μακροχρόνια δραστηριότητα στη πληροφορική και με βαθιά γνώση στον κλάδο του αυτοκινήτου, σε συνεργασία με την EPSILON NET ΑΕ η οποία εκτός από leader στο χώρο των εφαρμογών για Λογιστικά Γραφεία, διαθέτει τα πλέον σύγχρονα προγράμματα εμπορικής διαχείρισης – ERP, επένδυσαν την τελευταία τριετία στην από κοινού κατασκευή της εξειδικευμένης εφαρμογής “PYLON AUTO & MOTO CUBE” για εταιρείες πώλησης ανταλλακτικών οχημάτων.

Η εφαρμογή PYLON AUTO & MOTO CUBE είναι η μοναδική εφαρμογή στην Ελλάδα που έχει ενσωματώσει και δίνει σε νόμιμη χρήση και σε online χρόνο μέσα στο σύστημα το TecDoc (TecDoc Inside) προσφέροντας ένα σύγχρονο και ενιαίο περιβάλλον εργασίας.  

Βασικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής PYLON AUTO & MOTO CUBE είναι:

·      Η ταχύτητα στη πληροφόρηση, ομοιομορφία, ευκολία στη παραμετροποίηση, φιλικότητα προς την χρήση και η ολοκληρωμένη κάλυψη όλων των αναγκών πληροφορικής της επιχείρησης

·      Η κατασκευή του με την χρήση της πιο προηγμένης τεχνολογίας πληροφορικής καθώς και η δυνατότητα λειτουργίας στο Cloud

·      Η online λειτουργία και νόμιμη χρήση των δεδομένων του TecDoc μέσα στην εφαρμογή

·      Η πραγματοποίηση όλων των εργασιών σε μια μόνο φόρμα μέσω της πλατφόρμας All In One (Αναζήτηση Ανταλλακτικών, Καλάθια Αγορών - Πωλήσεων, Προσφορές, Παραγγελίες, Παραστατικά, Γρήγορη τιμολόγηση κλπ)

·      Η άμεση σύνδεση με εξειδικευμένο e-shop (B2B & B2C)  πώλησης ανταλλακτικών οχημάτων

·      Η άμεση σύνδεση με τους μεγαλύτερους προμηθευτές ανταλλακτικών σε επίπεδο τιμοκαταλόγου, τιμών, διαθεσιμότητας και ηλεκτρονικού παραστατικού μέσω προγραμμάτων EDI 

·      Η συμβατότητα εξαγωγής των λογιστικών εγγραφών για τα λογιστικά προγράμματα της EPSILON NET ΑΕ, ακόμα και σε περίπτωση μη ενσωματωμένης Λογιστικής ή βιβλίου Εσόδων – Εξόδων

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας:  Κυριάκος Ξανθάκος Sales Manager ACT Α.Ε. 2113009300 / 6982770654 ή κατεβάστε το αρχείο .pdf εδώ

Γενικός Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR)

Gdpr logo

Ενότητα Α:

Ενημέρωση για τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR)

Η ACT στα πλαίσια της διαρκούς αναβάθμισης των εξειδικευμένων συστημάτων πληροφορικής που έχει αναπτύξει για τον κλάδο των οχημάτων, ενημερώνει το πελατολόγιο της, ότι τα λογισμικά συστήματα της εταιρείας είναι δομικά συμβατά με τις απαιτήσεις του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR).

Τα συστήματα πληροφορικής της ACT, παρέχουν στη δομή τους σειρά εργαλείων και μηχανισμών για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, την πρόσβαση και διαβάθμιση ανά χρήστη στις πληροφορίες του συστήματος. Αυτό το οποίο απαιτείται ανά πελάτη που χρησιμοποιεί τα συστήματα της ACT, είναι σειρά υπηρεσιών παραμετροποίησης.

Συνοπτικά ο Ευρωπαϊκός Γενικός Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (General Data Protection Regulation, EU 2016/679), αφορά όλες τις επιχειρήσεις, (ιδιωτικού και δημόσιου τομέα) που με οποιοδήποτε τρόπο διαχειρίζονται προσωπικά δεδομένα εργαζομένων, συνεργατών, πελατών ή άλλων φυσικών προσώπων. Το GDPR είναι μια σειρά από νομοθετικές ρυθμίσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης που μεταξύ άλλων σχετίζονται με τις διαδικασίες αποθήκευσης και επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (όπως συγκέντρωση, καταχώρηση, μετατροπή, ανάκληση και χρησιμοποίηση προσωπικών δεδομένων).

Δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα αποτελούν κάθε πληροφορία βάσει της οποίας μπορεί να προσδιοριστεί και να ταυτοποιηθεί ένα φυσικό πρόσωπο (όπως Ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ κτλ).

Η ACT επισημαίνει προς τους πελάτες της, πως η μη συμμόρφωση προς τον Κανονισμό GDPR ενδέχεται να επιφέρει διοικητικές ποινές, αλλά και σημαντικά πρόστιμα για τις επιχειρήσεις που δεν έχουν συμμορφωθεί με τον κανονισμό.

Τι ισχύει για τα συστήματα πληροφορικής ERP & DMS της ACT ?

Οι πελάτες της ACT που έχουν ενεργή την Ετήσια Σύμβαση Υποστήριξης θα πρέπει να έρθουν σε άμεση επικοινωνία με τον κο Παύλο Κυριακίδη (Προϊστάμενος Τμήματος Τεχνικής Υποστήριξης: 2113009300 - Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) ή με τον κο Κυριάκο Ξανθάκο (Υπεύθυνος Τμήματος Πωλήσεων: 2113009300 - 6982770654 - Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), έτσι ώστε να ενημερωθούν για τις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν και το κόστος που αφορά την παραμετροποίηση του συστήματος πληροφορικής που έχει εγκατασταθεί σε κάθε επιχείρηση.

Η ACT ενημερώνει τους πελάτες που έχουν εγκατεστημένη την εφαρμογή σε περιβάλλον DOS, πως η συγκεκριμένη εφαρμογή δεν είναι συμβατή με τον Κανονισμό GDPR και θα πρέπει να προβούν σε απόσυρση της εφαρμογής και εγκατάσταση σε ειδικό κόστος των συστημάτων ERP & DMS της εταιρείας.

 

Ενότητα Β:

Βασικές Παραμετροποιήσεις Συστημάτων ERP & DMS της ACT

Οι εφαρμογές για την κάλυψη των βασικών προδιαγραφών συμμόρφωσης με τον GDPR είναι οι κάτωθι:

 

1.         Χαρακτηρισμός αρχείων GDPR

Ειδικό αρχείο καταγραφής όλων των πεδίων προσωπικών δεδομένων σε οποιοδήποτε πίνακα της βάσης.

Τα περιεχόμενα θα είναι δυναμικά για οποιαδήποτε τροποποίηση απαιτηθεί στο μέλλον και θα αποτελούν την βάση ελέγχου σε όλα τα σημεία του ERP ή DMS.

 

2.         Προσβασιμότητα για ERP. SQL

Εφαρμογή ελεγχόμενης πρόσβασης στο ERP ή DMS, η οποία θα καλύπτει όλες τις οδηγίες εναρμόνισης με τον GDPR:

·  Περιπλοκότητα password

·  Κλείδωμα χρήστη μετά από αριθμό αποτυχημένων προσπαθειών login

·  Χρονική περίοδος ισχύος password

·  Encryption password

 

3.         Log File Login

Log File καταγραφής ημερομηνίας και ώρας εισαγωγής (Login) και εξαγωγής (Logout) από την εφαρμογή για κάθε χρήστη του ERP ή DMS.

Η εγκυρότητα των εγγραφών θα ελέγχεται από ειδικό πεδίο check sum.

Το Log File θα καταγράφει και τις αποτυχημένες προσπάθειες εισαγωγής.

 

4.         Log File διαχείρισης προσωπικών δεδομένων

Log Fie καταγραφής εισαγωγής, μεταβολής, διαγραφής και εξαγωγής προσωπικών δεδομένων.

Στο Log File θα καταγράφονται αναλυτικά όλες οι κινήσεις επηρεασμού  των πεδίων προσωπικών δεδομένων με την ημερομηνία, την ώρα και τον χρήστη που τις έκανε. Επίσης, θα περιέχονται οι αλλαγές με καταγραφή των τιμών πριν και μετά.

 

5.         Ρόλοι Χρηστών

Πολιτική ρόλων / χρηστών που θα καθαρίζουν τις εφαρμογές που θα έχει πρόσβαση κάθε χρήστης καθώς και τα δικαιώματα του για την εισαγωγή, μεταβολή, διαγραφή, προβολή και δυνατότητα εξαγωγής προσωπικών δεδομένων.

Βασικός ρόλος είναι αυτός του administrator της κάθε επιχείρησης, ο οποίος θα έχει και την πλήρη διαχείριση του συστήματος καθώς και τον ορισμό των δικαιωμάτων των χρηστών.

 

6.         Online Help

Οθόνη βοηθείας η οποία θα είναι ενσωματωμένη στο σύστημα του ERP ή DMS και θα είναι διαθέσιμη μέσω συντόμευσης ανά χρήστη. Η οθόνη βοήθειας θα εξηγεί τις δυνατότητες και τις λειτουργίες της εφαρμογής του GDPR ανάλογα με τον ρόλο κάθε χρήστη.

 

7.         Εμφάνιση – διαγραφή προσωπικών δεδομένων

Ειδική εφαρμογή εμφάνισης και διαγραφής προσωπικών δεδομένων κατόπιν αίτησης του πελάτη. 

Η διαγραφή μέσω ειδικών λειτουργιών δεν θα επηρεάσει τα ιστορικά στατιστικά στοιχεία του ERP ή DMS παρά μόνο τα προσωπικά δεδομένα του πελάτη.

 

Ενότητα Γ:

Προαιρετικές - Επιπρόσθετες Εφαρμογές για Υποστήριξη Διαδικασιών Κανονισμού GDPR

Για τον πρόσθετο αυτοματισμό, διευκόλυνση και κάλυψη ιδιαίτερων διαδικασιών του GDPR:

 

Υποσύστημα συγκατάθεσης πελάτη

Το υποσύστημα αποτελείται από τις παρακάτω εφαρμογές που πρέπει να υλοποιηθούν, αλλά και της δυνατότητας διαγραφής προσωπικών δεδομένων.

 

1.         Εφαρμογές για διαχείριση βασικών οντοτήτων του υποσυστήματος συγκατάθεσης πελάτη

 

2.         Πολλαπλές φόρμες συγκατάθεσης

Θα υπάρχουν πολλαπλές φόρμες συγκατάθεσης πελατών ανάλογα με την μάρκα του οχήματος ή και την δραστηριότητα που εξυπηρετεί τον πελάτη.

 

3.         Ενέργειες ανά φόρμα συγκατάθεσης

Για κάθε φόρμα συγκατάθεσης αναλογούν ενέργειες για τις οποίες δίνει ή όχι συγκατάθεση ο πελάτης καθώς και τρόποι με τους οποίους ανάλογα με την ενέργεια θα επικοινωνεί η εταιρεία με τον πελάτη. Επίσης για κάθε ενέργεια θα υπάρχει η περίοδος ισχύος ( Ημερομηνία έναρξης – λήξης ).

 

4.         Εισαγωγή στοιχείων συγκατάθεσης στη βάση των πελατών

Ο πελάτης θα σημειώνει σε ειδικό έντυπο συγκατάθεσης την αποδοχή ή όχι καθώς και τον επιθυμητό τρόπο     επικοινωνίας.

Ο πελάτης θα πρέπει να υπογράφει ( ηλεκτρονικά ή απευθείας ) το έντυπο.

Οι πληροφορίες θα αποθηκεύονται αναλυτικά στην βάση δεδομένων της εταιρείας.

 

5.         Encryption

 

6.         Data Masking

 

 Σημείωση: Το κόστος για τα παραπάνω θα καθοριστεί κατόπιν ανάλυσης των αναγκών. 

Getting Started

It's easy to get started creating your website. Knowing some of the basics will help.

What is a Content Management System?

A content management system is software that allows you to create and manage webpages easily by separating the creation of your content from the mechanics required to present it on the web.

In this site, the content is stored in a database. The look and feel are created by a template. Joomla! brings together the template and your content to create web pages.

Logging in

To login to your site use the user name and password that were created as part of the installation process. Once logged-in you will be able to create and edit articles and modify some settings.

Creating an article

Once you are logged-in, a new menu will be visible. To create a new article, click on the "Submit Article" link on that menu.

The new article interface gives you a lot of options, but all you need to do is add a title and put something in the content area. To make it easy to find, set the state to published.

You can edit an existing article by clicking on the edit icon (this only displays to users who have the right to edit).

Template, site settings, and modules

The look and feel of your site is controlled by a template. You can change the site name, background colour, highlights colour and more by editing the template settings. Click the "Template Settings" in the user menu. 

The boxes around the main content of the site are called modules.  You can modify modules on the current page by moving your cursor to the module and clicking the edit link. Always be sure to save and close any module you edit.

You can change some site settings such as the site name and description by clicking on the "Site Settings" link.

More advanced options for templates, site settings, modules, and more are available in the site administrator.

Site and Administrator

Your site actually has two separate sites. The site (also called the front end) is what visitors to your site will see. The administrator (also called the back end) is only used by people managing your site. You can access the administrator by clicking the "Site Administrator" link on the "User Menu" menu (visible once you login) or by adding /administrator to the end of your domain name. The same user name and password are used for both sites.

Learn more

There is much more to learn about how to use Joomla! to create the web site you envision. You can learn much more at the Joomla! documentation site and on the Joomla! forums.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΣ

  • Με μια σειρά στρατηγικών κινήσεων και συνεργασιών και πάντα με γνώμονα την ισχυρή τεχνογνωσία που διαθέτουμε, επενδύσαμε και αναπτύξαμε πρωτοποριακές λογισμικές εφαρμογές, αποκλειστικά προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις των επιχειρήσεων από το χώρο των οχημάτων.

    Η ευελιξία των εφαρμογών μας, σε συνδυασμό με την συνέπεια, αξιοπιστία και εμπειρία μας, έχει οδηγήσει την πλειοψηφία των μεγαλύτερων εταιρειών της Ελληνικής αγοράς, να έχουν εμπιστευτεί την οργάνωση των επιχειρήσεων τους στην ACT.

Δείτε Περισσότερα

Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΑΣ

 
  • home ACTAE
  • phone211 3009300 (9:00 - 17:00)
  • mailinfo@actae.gr
  • mapΛΕΩΦΟΡΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 367